به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

دردسر بزرگ نکونام با واژه «شتیل بگیر»

  • کد خبر: ۲۰۲۰۸۴
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
دردسر بزرگ نکونام با واژه «شتیل بگیر»
استفاده از واژه شتیل‌بگیر از سوی نکونام علیه برخی کارشناسان داوری اعتراض جامعه داوری فوتبال ایران را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در دو بازی اخیر استقلال با استفاده از واژه شتیل‌بگیر به برخی کارشناسان داوری حمله کرده است. این موضوع اعتراض حسین عسگری، رئیس سابق کمیته داوران و یکی از کارشناسان داوری را به دنبال داشته است.  

عسگری در این راستا می‌گوید: «چرا این بحث پیگیری نمی‌شود و چرا از نکونام نمی‌خواهند بابت حرف‌هایش جواب بدهد؟ استفاده از کلمه شیتیل‌بگیر، اعتراض نیست بلکه یک توهین و اتهام است. اگر با این مسائل به موقع، قاطع و برابر قانون برخورد نشود، کار خیلی بدتر می‌شود. نمی‌گوییم شمشیر ۲ لبه بگیرید و همه را گردن بزنید، اما وقتی کسی تخلف می‌کند، قاطعانه برخورد کنید. در این حالت دیگر چنین مواردی را شاهد نیستیم. نکونام اگر از کسی مدرکی دارد، اسم آن فرد را هم ببرد. نباید سربسته حرف بزند. او به صورت کلی توهین می‌کند و در این حالت کمیته انضباطی و داوران خیلی راحت‌تر می‌توانند حرف‌هایش را  پیگیری کنند. وقتی چنین کاری انجام نمی‌دهند، روز به روز شرایط بدتر می‌شود.»

حالا باید دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ادعای جواد نکونام چیست و آیا سرمربی استقلال بابت اظهاراتش مورد بازخواست قرار خواهد گرفت یا اینکه کمیته انضباطی از کنار این ماجرا عبور خواهد کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->